قضاوت شرم اور و قضات ابله چه ها که نمی کنند!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند ودر حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیشاز یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

یک دختر ۱۸ ساله پاکستانی به‌دستور دادگاه قبیله‌ای در شهر مروالا درپاکستان مورد تجاوز گروهی قرار گرفت. این جرم در حالی اتفاق می‌افتاد کهحدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر آنبودند.

به گزارش فردا، این دختر ۱۸ ساله در پاکستان به‌دستور

در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر وپدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر ازمردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.
یک دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله "ماسوتی" در ملأعام مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.

طبقاین گزارش برادر این دختر، نوجوانی ۱۱ ساله و از قبیله گوجار با دختری ازقبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کردهو مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.

دادگاهقبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعدعرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میانعموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیردتا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند.

در اینتجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر باگریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردمشهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.
 
طبقگزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمالمی‌شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمالآنها نیستند.





:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: